نكاتي بسيار مهم در تبادل لينك

تبادل لينك اتوماتيك

نكاتي بسيار مهم در تبادل لينك

وب مملو از صفحات مختلف است كه حاوي انواع متفاوت محتوا است. اين صفحات بايد به روشي با هم در ارتباط باشند و به نوعي به هم متصل شوند. سازوكاري كه براي اين منظور استفاده مي‌شود، همان پيوندهايي است كه شما روي آنها كليك مي‌كنيد و به صفحه‌اي ديگر منتقل مي‌شويد، كه اصطلاح لينك هم به آنها گفته مي‌شود. به عبارت ديگر، از پيوندها مي‌توان براي انتقال بازديدكننده‌ها استفاده كرد. حال مي‌خواهد از يك صفحه به يك صفحه‌ي ديگر از يك وبلاگ باشد، يا به يك وبلاگ يا سايت ديگر. از همين خاصيت پيوندها هم هست كه وبلاگ نويسان استفاده كرده و براي تبادل بازديد بهره مي‌برند. يعني تبادل لينك مي‌كنند كه در نهايت تبادل بازديدكننده انجام دهند.
تبادل لينك چيست …
براي انجام تبادل لينك، دو وبلاگ نويس متعهد مي‌شوند كه نشاني وبلاگ همديگر را در وبلاگ‌شان قرار دهند. يعني وبلاگ‌نويس X نشاني وبلاگ Y، و وبلاگ‌نويس Y نشاني وبلاگ‌نويس X را در وبلاگ خود قرار مي‌دهد.
عموماً وبلاگ‌نويسان تنها روشي كه براي بالا بردن بازديد وبلاگ خود مي‌دانند، همين تبادل لينك است. با اينكه اگر همين كار هم به صورت اصولي انجام شود، بي‌فايده نيست. اما بايد گفت كه اين روش ديگر چندان موثر نيست.
چه كار بايد كرد تا تبادل پيوند موثرتر شود؟
اول از همه بايد در نظر داشت كه با وبلاگ‌هايي اين تبادل را انجام دهيد كه از نظر موضوعي كاملاً مشابه وبلاگ شما باشند. يعني پيوندي كه از وبلاگي مي‌گيريد، ارزش بالايي داشته باشد. اين چنين است كه ممكن است بازديدكننده دائمي هم جذب نماييد.
فراموش نكنيد كه شما با قرار دادن پيوند وبلاگي ديگر، در بخش پيوندهاي وبلاگ، در اصل نشاني آن را در تمام صفحات وبلاگ وارد كرديد. پس اگر وبلاگي را در نظر داشته باشيد كه از نظر موتور جستجو نامعتبر و مخرب باشد، چون شما به آن پيوند داديد، رتبه‌ي وبلاگ شما هم پايين مي‌آيد. پس سعي كنيد وبلاگي را لينك كنيد و تقاضاي تبادل لينك آن را قبول كنيد كه به كيفيت محتواي آن اطمينان داريد و مي‌دانيد كه بازديدكننده‌ها هم ممكن است از آن وبلاگ خوششان آيد.
ولي بايد متذكر شد كه براي بالا بردن بازديد وبلاگ روش‌هاي بسيار بهتري از تبادل لينك وجود دارد. مي‌توانيد مقالات بيشتري از اين دسته از سايت بلاگينگ را مطالعه كنيد تا به اين روش‌ها پي ببريد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.